boktema hos Anette

Nå er det torsdag (og snart helg!!!!) og sjølvsagt boktema hos Anette. Det blir arrangert av Anette på Anettes bokboleI dag er temaet favorittomslag i gult. For å sjå på andre favorittomslag i gult eller meir om boktema hos Anette kan du gå her.

Dette er mine favorittomslag i fargen gult:

Bumerang av Tatiana de Rosnay

Eit sommarslig omslag som eg elsker. Det høyrer saman med boka og eg ser alltid for meg at det er Antoine som spring nedover brygga som liten gut der dei budde om sommaren. Heilt i frå første stund fenga dette omslaget meg.

reisen hjem av Lori Lansens

Ekstremt søtt med ei lita jente og ei gammal dame på omslaget. Og det høyrer til boka som er like søt, men meir trist enn coveret.

sommerdød av Mons Kallentoft

Dette vekker spenning hjå meg, heilt klart. Ei hand som stikk opp av sanden og med blodflekkar rundt tittelen, er ikkje dette det perfekte krimomslaget?

Vil seie at dette omslaget er gult, og trist. Jenta ser så einsam ut der ho sit og kikkar inn på byen. Heilt aleine. Likevel nydelig og passande til bokas innhald.

Kva er dine favorittomslag i gult?

Og så ein liten ting til, på måndag la eg ut omtale av tretten gode grunner (thirteen reasons why) på den engelske bokbloggen min, og eg var meir fornøgd med det enn med den norske omtalen. Viss du vil sjå innlegget så kan du gå her

12 thoughts on “boktema hos Anette

  1. Her var det mange fine cover. Jeg likte spesielt godt Sommerdøden (Den fikk jeg også lyst til å lese). Krystallslottet er i en gruppe for seg selv, en fantastisk bok! Og Reisen hjem og Bumerang er fine bøker med fine cover 🙂

  2. Veldig fine bøker, Jeg elsker spesielt Krystallslottet <3, =) Jeg gav foresten boken Bumerang, Tatiana de Rosnay i gave til min farmor, =)

Legg att eit svar

