It`s Monday! What are you reading? #21

Nok ei veke har gått utan at eg har lese særlig mykje.

Las sist veke
  • heksesot av Kari Sverdrup
  • Anne franks dagbok
  • julemysteriet av Jostein Gaarder
  • Bibelen
Av desse las eg bare ferdig heksesot, som var ei veldig god bok. (Gå her for å sjå kva eg skreiv om boka) Anne Franks dagbok les eg for andre gong i mitt liv, men eg trur eg vil å få meir ut av boka nå enn det eg gjorde. Det er jo ikkje ei skjønnliterær bok, men det er like spennande og skrive på ein god måte. 
Les no
  • Anne Franks dagbok
  • framtidslandet
  • bibelen
  • Julemysteriet av Jostein Gaarder
Det er ikkje denne utgåva eg les, men ei eldre usensurert. Godt lesestoff, men litt uhyggjeleg å vite at dei kjem til å  bli fanga og drepne seinare. I tilegg er det uhyggjeleg at dette har skjedd. 
Det eg nå har tenkt å lese er Maya av Isabell Alende og Mus av Gordon Reece. Gler meg til ei fin lesejul nå. 
Legg att eit svar

